2016. július 10., vasárnap

Merj kimozdulni...

Helyzetjelentés


A hétvégén végre sikerült kimozdulnom a megszokott monoton rendszerből és két napot eltölteni a Mátrában. Pontosabban Mátrafüreden és Sástó környékén voltunk párommal.

Bevallom az erdei túráktól kicsit tartottam, hogy mennyire fogom bírni a kiképzést, de meglepően egész jól sikerült alkalmazkodnom. Igaz rövid távokra mentünk és próbáltuk kerülni a meredek emelkedőket. Az első alkalommal, ahogy az nálam lenni szokott kissé elfogott a nyugtalanság, gyakran figyeltem a szívverésemet és nagyokat lélegeztem. A táv rövidsége miatt azonban hamar kiértünk a lakott területre így ez a kis pánik megszűnt. A nap folyamán aztán többször mentünk kisebb sétákra különböző erdőszakaszokon és minden egyes alkalommal oldottabban éreztem magam. Végül egész jól meg tudtam élni a táj adta nyugalmat. A légzésem a kisebb emelkedők ellenére is nyugodt magadt, és én ennek nagyon örültem.

Ebből azt a következtetést szűrtem le, hogy mindenképpen érdemes kicsit kimozdulni a négy fal közül és a félelmeink ellenére túrázni egy kicsit, sétálni egy órát, vagy egy fél órát. Szerintem a fokozatosság és a magunkba vetett hit a legfontosabb. Végül saját magunk fogjuk látni  a változást, hogy mire is vagyunk képesek és, hogy ez mennyire feltölt minket energiával.

Az idő rövidsége miatt, ma csak ennyit tudok írni. Holnap ígérem folytatom a beszámolóm.

Szép és nyugodt estét kívánok mindenkinek!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése